Am conceput această fișă de lectură pentru elevii din clasa a V-a ori a VI-a. Nivelul ei de dificultate este unul mediu, astfel că am îmbinat informațiile esențiale care trebuie notate alături de reprezentări. Scopul desenului aici este o fixare mai temeinică a celor citite, simțul vizual va stimula astfel memoria. Dacă elevul nostru ajunge să spună că i se pare monotonă fișa după prea mult exercițiu pe baza ei, treceți la nivelul următor. Încercați-o pe cea pentru gimnaziu la un nivel avansat. O săsiți pe site-un nostru.
Fișa de lectură este alcătuită din două pagini. Pentru a o putea printa și completa vă sugerăm să o descărcați în format PDF.
DESCARCĂ
Fișă de lectură (gimnaziu: nivel mediu)
Link către canalul nostru de YouTube:
Dacă ți-a plăcut articolul nostru, îl poți distribui pe paginile tale de socializare; ne-ar ajuta mult! De asemenea, îți amintim că găsești pe site-ul nostru numeroase articole utile! Te-ar putea interesa și altele. Ai mai jos câteva:
„Rucsac” sau „ruxac”? Cum vom scrie acest substantiv?
„Click” sau „clic” Cum se scrie corect în limba română?
Identifică valoarea morfologică a cuvântului (test de 50 de întrebări)
„Aceeași” sau „aceiași”? Alege răspunsul corect!
Fișă de lectură (gimnaziu: nivel mediu)