Noutăți

“Povestea lui Harap-Alb” de Ion Creangă: particularitățile unui basm cult studiat (lecție video)

Videoclipul de mai jos (făcut acum câțiva ani) abordează basmul cult “Povestea lui Harap-Alb” de Ion Creangă. Sunt discutate, pe larg, câteva aspecte relevante care pot fi foarte utile pentru redactarea subiectului al III-lea la examenul de Bacalaureat. Prin urmare, un astfel de material te poate ajuta, dacă ai de scris despre un basm cult […]

“O scrisoare pierdută” de Ion Luca Caragiale: particularitățile unui text dramatic studiat (lecție video)

Videoclipul de mai jos (făcut acum câțiva ani) propune abordarea comediei “O scrisoare pierdută” de Ion Luca Caragiale. Sunt discutate, grosso modo, câteva aspecte relevante care pot fi foarte utile pentru redactarea subiectului al III-lea la examenul de Bacalaureat. Prin urmare, această postare te poate ajuta, dacă ai de scris despre un text dramatic studiat […]

“Moara cu noroc” de Ioan Slavici: particularitățile unui text narativ antebelic (lecție video)

Videoclipul de mai jos (făcut acum câțiva ani) propune abordarea nuvelei realist-psihologice “Moara cu noroc” de Ioan Slavici. Sunt discutate, grosso modo, câteva aspecte relevante care pot fi foarte utile pentru redactarea subiectului al III-lea la examenul de Bacalaureat. Prin urmare, această postare te poate ajuta, dacă ai de scris despre un text narativ de […]

“Baltagul” de Mihail Sadoveanu: particularitățile unui text narativ interbelic (lecție video)

Materialul video de mai jos (făcut acum câțiva ani) propune abordarea romanului realist-obiectiv “Baltagul” de Mihail Sadoveanu. Sunt discutate, pe larg, câteva aspecte relevante care pot fi foarte utile pentru redactarea subiectului al III-lea la examenul de Bacalaureat. Prin urmare, această postare te poate ajuta, dacă ai de scris despre un text narativ de Mihail […]

“Ion” de Liviu Rebreanu: particularitățile unui text narativ interbelic (lecție video)

Materialul video de mai jos (făcut acum câțiva ani) propune abordarea romanului realist-obiectiv “Ion” de Liviu Rebreanu. Sunt discutate, largo sensu, câteva aspecte relevante care pot fi foarte utile pentru redactarea subiectului al III-lea la examenul de Bacalaureat. Prin urmare, această postare te poate ajuta, dacă ai de scris despre un text narativ interbelic de […]

“Joc secund” de Ion Barbu: particularitățile unui text poetic interbelic (lecție video)

Lecția video de mai jos (făcută cu ceva timp în urmă) abordează arta poetică “Joc secund” a lui Ion Barbu. Sunt discutate, grosso modo, câteva aspecte relevante care pot fi foarte utile pentru redactarea subiectului al III-lea, la examenul de Bacalaureat. Prin urmare, acest articol te poate ajuta, dacă ai de scris despre un text […]

Bacalaureat – proba la limba și literatura română. La ce ora va începe?

Bacalaureatul începe cu proba scrisă la limba și literatura română, care va avea loc pe data de 22 iunie, începând cu ora 9:00. Mnisterul Educației vine cu noi detalii organizatorice referitoare la modul de desfășurarea al acestuia. Elevii din clasa a XII-a vor avea la dispoziție trei ore (9:00 -12:00) pentru rezolvarea subiectului, urmând ca […]

Particularitățile unui text poetic de Mihai Eminescu (lecție video)

Videoclipul de mai jos (făcut cu ceva timp în urmă) abordează poemul “Luceafărul” ,a lui Mihai Eminescu. Sunt discutate, grosso modo, câteva aspecte relevante care pot fi foarte utile pentru redactarea subiectului al III-lea, la examenul de Bacalaureat. Prin urmare, acest articol te poate ajuta, dacă ai de scris despre un text poetic de Mihai […]

Particularitățile unui text poetic interbelic de Lucian Blaga (lecție video)

Lecția video de mai jos (făcută cu ceva timp în urmă) propune abordează arta poetică “Eu nu strivesc corola de minuni a lumii” a lui Lucian Blaga. Sunt discutate, grosso modo, câteva aspecte relevante care pot fi foarte utile pentru redactarea subiectului al III-lea, la examenul de Bacalaureat. Prin urmare, acest articol te poate ajuta, […]

Page 11 of 15
1 9 10 11 12 13 15
Derulează în sus
error: Conținut protejat