Rezolvare model de antrenament Evaluarea Națională (numărul 33)

Modelul nr 33 română rezolvare   În clipul de mai jos am încercat să parcurg modelul cu numărul 33, pus la dispoziție de Ministerul Educației pentru cei de clasa a opta. Materialul este unul cu caracter general și nu se pretinde a fi unică posibilitate de parcurgere a subiectului; el poate servi drept un ghid […]

Rezolvare model de antrenament Evaluarea Națională (numărul 32)

Modelul nr 32 română rezolvare   În clipul de mai jos am încercat să parcurg modelul cu numărul 32, pus la dispoziție de Ministerul Educației pentru cei de clasa a opta. Materialul este unul cu caracter general și nu se pretinde a fi unică posibilitate de parcurgere a subiectului; el poate servi drept un ghid […]

Textul literar – textul nonliterar

Textele se încadrează în mai multe tipologii, iar astăzi vom discuta despre cele literare și nonliterare. Dacă vom ține cont de trăsăturile prezentate, după o primă citire ar trebui să fim capabili să stabilim tipul acestora. Textul literar – creație artistică în care autorul își exprimă propriile idei, gânduri și sentimente. Din acesată categorie fac […]

Rezolvare model de antrenament Evaluarea Națională (numărul 31)

Modelul nr 31 română rezolvare   În clipul de mai jos am încercat să parcurg modelul cu numărul 31, pus la dispoziție de Ministerul Educației pentru cei de clasa a opta. Desigur că materialul este unul cu caracter general și nu se pretinde a fi unică posibilitate de parcurgere a subiectului; el poate servi drept […]

Rezolvare model de antrenament Evaluarea Națională (numărul 30)

În clipul de mai jos am încercat să parcurg modelul cu numărul 30, pus la dispoziție de Ministerul Educației pentru cei de clasa a opta. Desigur că materialul este unul cu caracter general și nu se pretinde a fi unică posibilitate de parcurgere a subiectului; el poate servi drept un ghid util pentru ca elevii […]

Rezolvare model de antrenament Evaluarea Națională (numărul 29)

În clipul de mai jos am încercat să parcurg modelul cu numărul 29, pus la dispoziție de Ministerul Educației pentru cei de clasa a opta. Desigur că materialul este unul cu caracter general și nu se pretinde a fi unică posibilitate de parcurgere a subiectului; el poate servi drept un ghid util pentru ca elevii […]

Rezolvare model de antrenament Evaluarea Națională (numărul 28)

În clipul de mai jos am încercat să parcurg modelul cu numărul 28, pus la dispoziție de Ministerul Educației pentru cei de clasa a opta. Desigur că materialul este unul cu caracter general și nu se pretinde a fi unică posibilitate de parcurgere a subiectului; el poate servi drept un ghid util pentru ca elevii […]

Mărcile eului liric

Este de știut că genul liric se caracterizează prin subiectivitate. Să vedem care sunt mărcile subiectivității (mărcile eului liric) prin care este evidențiată aceasta. Eul liric reprezintă vocea scriitorului în operele care aparțin genului liric, prin care se transmit în mod direct gânduri, sentimente, trăiri, care pot fi intentificvate la nivelul mărcilor lexico-gramaticale. Mărcile lexico-gramaticale […]

Rezolvare model de antrenament Evaluarea Națională (numărul 27)

În clipul de mai jos am încercat să parcurg modelul cu numărul 27, pus la dispoziție de Ministerul Educației pentru cei de clasa a opta. Desigur că materialul este unul cu caracter general și nu se pretinde a fi unică posibilitate de parcurgere a subiectului; el poate servi drept un ghid util pentru ca elevii […]

Page 19 of 23
1 17 18 19 20 21 23
Derulează în sus
error: Conținut protejat